Shake That Ass

Vi skulle ha gått ut idag egentligen, men igår vid 17 tiden fick vi för oss att vi ville gå ut då istället.

Helt underbara! Och 25% rea, som det ska vara!

Så det var bara åka till gallerian Westfield och köpa mina skor som jag drömt om hela veckan, hem och fixa sig för att sedan bege oss hem till Jesse och förfesta!

Som jag kanske nämnt förut så måste man vara 21 för att kunna gå ut här, eller för att få dricka överhuvudtaget.
Men det finns barer som har undantag, en av dessa barer är barcode, man kommer in som 18 åring men dem har speciella områden där det är tillåtet att dricka. 21 och över får ett armband att ha på sig och vi yngre en stämpel på varsin hand!
Bilder från Barcodes hemsida:







Vi gick ut tillsammans med Jesse, Travis och Sarah. Hade en riktig toppenkväll!
Anledningen till min rubrik är helt enkelt att har ni inte varit här, har ni inte sett tjejer verkligen skaka rumpa. Haha.

Så idag har vi tagit det väldigt lungt hemma i lägenheten. Kollat på film och ätit brunch.


Bacon, våfflor med sirap på och rostade mackor med ägg och Kalles Kaviar, MUMS!

Imorgon ska vi på nån bilmarknad, snäll flickvän som man är så följer jag med! Hoppas ni har en bra helg där hemma, Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0