San Francisco

Förra lördagen åkte vi till San Francisco. Tog 1,5 timme ungefär och WOW vilken stad. Vi hade verkligen tur med vädret och hade en kanondag. Såg mycket som jag inte har kort på tyvärr, tar det nästa gång...





Golden Gate Bridge




















Pier 39: kändes som en marknad hemma, massa godis och sötsaker, onödig shopping och massa folk! Härifrån ser man alcatraz ganska bra och nästa gång ska vi åka ut till ön och kolla!





Älskade Syster, när jag såg den här tänkte jag på dig ;) Jag Saknar dig!




Vi var inne i akvariumet, såg massa fiskar, hajar och jag rörde vid en sjöstjärna! :D







Massa häftiga byggnader, mycket bra shopping och allt som man sett i filmerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0