Reklam

Sitter här i lägenheten i Sacramento och kollar på lite tv. Vaknade för 45 minuter sen.
Det fick mig att tänka på en sak...
Jag har alltid tyckt att vi har mycket reklam hemma. Så som tv4 hade förut mitt i en film, en kvarts nyheter, var alldeles lagom, då hann man med att fylla på med chips och kissa, perfekt!
Men nu, det är ju bara jobbigt. Det jag ville komma fram till var iaf att jag tyckte att vi hade mycket reklam hemma, men här är det ju helt sjukt!
För en serie på 30 minuter kanske dem har 5 reklampauser, och inte korta heller, utan kanske 4 minuter per gång.
Hur sjukt är inte det här? Man betalar ju för att få ha kanaler, räcker inte det?
Hoppas att inte Sverige tar efter det här beteendet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0