Närmaste dagarna...

Jag kommer förmodligen inte hinna skriva så mycket innan söndag!
Idag ska vi iväg och fixa massa saker, bland annat en ruta till bilen! Kan vara bra att ha när vi ska till San Francisco. Sen imorgon ska vi flytta så under dagen kommer jag att packa och fixa... och på lördag ska vi som sagt till SF och på kvällen vill Andreas klasskamrater att vi följer med ut. Här måste man ju vara 21 för att få dricka och även för att komma in på de flesta ställen men det finns en bar som dem brukar gå till där man kommer in som 18-åring men får inte dricka. Så då kan jag i alla fall följa med. Det borde verkligen vara året man fyller 21! Vad spelar några månader för roll?
Men men.. och på söndag ska vi fixa i vår nya lägenhet och köpa nya möbler, så jag kanske inte skriver först på måndag!
Ha det så bra där hemma i Sverige. Nu ska jag göra iordning köttbullar till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0