Volunteer orientation.

Igår kom jag hem lite innan 8 från informationsmötet på Sacramanto Animal Shelter.
Verkar rätt roligt, jag kommer alltså att voluntär jobba där och hjälpa till med djuren, mestadels hundar. Kommer promenera med dem, bada och fixa dem innan de ska lämnas till sin nya ägare, leka med dem och mycket annat.
Nu till hösten får de in otroligt mycket hundvalpar och kattungar, eftersom att dem måste behålla alla djur som kommer in. Här kan du alltså få kattungar hemma, men du behöver inte ta något som helst ansvar över dem, utan bara skicka vidare till ett animal shelter så blir det deras problem. Nej, USA är konstigt. Men tyvärr så dumpar människorna dem ute nånstans annars.

Så nu ska jag på två till kurser, en general och en för hundar. Sen kan jag börja, först får man gå två dagar med nån annan som har varit voluntär ett tag, sen får jag börja själv. Ska bli riktigt kul!

När jag kom hem hade ett paket kommit till mig, sånt gilar jag!!
Det innehöll detta:




Vit tunika - $22,80


Denim Jumpsuit - $19,80


Linne $19,80


Den lilla svarta - $19,80


Armbandet ska jag skicka tillbaka, för stort.


Den här åker tillbaka, för kort!


Och detta skulle vara turkost, är skogsgrönt, så skickas också tillbaka!

Så nu är jag glad =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nice ;) Min favvo blev direkt den "lilla svarta"! =D

2009-02-12 @ 21:43:16
Postat av: Anna

jäklar vilken pangbrud! :)

2009-02-13 @ 09:32:12
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men shit tjejen, du är så snygg!! Ja,speciellt i den lilla svarta! ;)

2009-02-18 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0