River Walk

Klockan är nu kvart i 3 här och jag har precis kommit in från en promenad.
Riktigt skönt väder ute, så fort solen är framme blir det varmt och skönt!
Tänkte visa lite bilder från promenaden:

Det blev en riktigt skön promenad, det börjar bli vår...















Efter den här backen var det så många uteliggare så jag vågade inte gå längre.
Man vet ju aldrig!


Det är det som är så tråkigt här, dem har otroligt mycket hemlösa.
Och de bor självklart där det är som finast, precis bredvid gångvägarna.




Riverside Park Walk! Riktigt fint.


Vi ahr alltid undrat var det här är får nånting.. restaurang kanske?


På andra sidan floden ser man Sacramento stad!





Bron till staden


Hit in ville jag ju! Får bli en annan dag. Älskar deras skyltar.

Såhär ser det ut runt omkring där vi bor: Massor med lägenhetsområden..



Översta våningen, lägenheten längst ut!


jag hittade vår brevlåda idag för övrigt, vi har bott här en månad snart och aldrig sett den. Lyckat!
Den var fullproppad med post, mestadels av den som bodde här innan oss. Antar jag.

Här har dem ingen adressändring som vi har hemma utan här måste man ringa alla företag som man har registrerat sig i. Korkat!



Förresten, filmen taken rekommenderar jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0