Tack svärmor

Nu har vi precis ätit en utsökt middag - biff, potatisgratäng, sås och fetaostsallad. Jätte gott blev det.
Andreas kallar mig mästerkock ;)
Så vi tänkte bara tacka Britt-Marie för middagen. Den var jätte god =)

Medan vi åt kollade vi på filmen transporter 2, efter den blir det Saw V
Och till det har vi köpt massa gott - godis och glass pch grönsaker med dipp.
Frågan är bara hur mycket man orkar efter den här middagen?


Hur såg eran lördag ut?
Min var allt jag önskade mig, en riktigt mysig alla hjärtans dag med Andreas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej skruttan! :)

Haha, tackar.. förra årets modell ;) Jo, brunast av dom som åkte iaf men inte sådär supersvart som jag kan bli, hade ju ingen grundfärg. Men lite lagom sådär :)Hur är det med dig? Saknar dig till max! Puspuss

2009-02-15 @ 12:56:20
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0