Söndag kväll

Andreas sover sedan några timmar tillbaka, min sjukling.
Jag kan inte sluta nysa, jätte irreteande. Ingen middag har vi ätit, vad är det för ordning?

Jag har suttit och kollat runt på massor med kläder på nätet, finns så mycket fint!!
Nu är det despereta housewives på tv.
Hoppas ni har det bra där hemma.
Imorgon är det en ny vecka!

Lite skor från Brandos.se


Finns mycket olika skor, dessa kostar 1599 kr

Jag skulle vilja ha lite färgglada skor, dessa är fina:

Iron Fist: Carousel Heel, 649:-     Rules by Mary: Dorota Orange Pris: 799 kr


Och ett par snygga stövlar!

Bronx: Gossip,  Pris: 1799 kr

Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

neej, jag skrev ju det också. Men jag vet inte vad jag ska kalla det. Det känns som tvångstankar fast man aldrig "handlar" så att säga. =)

2009-02-16 @ 08:29:17
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0