Paket

Jag älskar att få paket, den här veckan ska det komma 2 på posten! =)

Snart är klockan fyra här, jag sitter roch tänker på alla hjärtans dag. Har aldrig riktigt gillat dagen, men kanske är dags att ändra sig? Har aldrig förstått vitsen med dagen, romantisk ska man väl vara när man vill, när man känner för det? Inte för att det är en dag på året som råkar ha det namnet.

Men i år ska jag nog planera in något roligt och romantiskt. Jag firar ju inte med vem som helst. Utan med mannen som gör mig så otroligt lycklig och som jag är så kär i att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen! 

Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag



Nyförlovade i Turkiet, 31 Augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0