Onsdag

Andreas hämtade upp mig vid fyra för att sedan åka tillbaka till hans skola. Han skulle fixa en liten rinning från lackeringen i lördags. Och OJ va lite jag vet om bilar. Häftigt vad man kan göra egentligen. Först skrapade han med rakblad, sen slipade han och sen polerade han- och VIPS! så var det fixat och bilen ser PERFEKT ut älskling!
Du är så duktig..



Andreas lärare sa förresten till mig i lördags att han aldrig under sina år på skolan träffat nån med så mycket kunskap som Andreas! Kan inte hjälpa att jag känner mig lite stolt ;)


Vid 6 åkte vi till Roseville, ligger 25 miles bort och där har dem en Westfield galleria med en HM butik. Jag skulle kolla om skorna som ELIN har köpt fanns där, super söta! Men självklart inte, och inte kan man beställa från HMs hemsida hit heller. Så får hitta några andra svarta pumps med träklack helt enkelt. (förslag någon?)
Men jag kom iaf inte hem tomhänt:


A litte piece of home!

Örhängen+Väska- HM, Svarta byxor+Solglasögon- Wet Seal, Gul tröja+Vita leggings+ Vit klänning- Love Culture


Finns dessa örhängen på HM hemma också, är lite nyfiken på om vi har samma sortiment? =)

Andreas fick med sig två tröjor hem, Sen åkte vi förbi donken och köpte två McFlurry


McFlurry med OREOS, så jäkla god. Borde komma till sverige!

Nej nu ska jag kolla på Gossip Girl sen sova!
Vad har ni gjort idag?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser ju vem som ska få shoppa åt mig innan hon åker hem iaf ;)

2009-02-05 @ 10:33:18
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0