Onsdag 13:40

Nu har jag precis kommit hem efter lite träning, andra dagen i rad! Yes, beach 09 säger jag bara =) haha..

Ikväll ska jag på möte/kurs angående en volontärplats på ett animal shelter här i Sacramento. Ska bli skönt att få något att göra om dagarna när A pluggar, så nu är det bara hålla tummarna om att det är så bra som jag tror och att jag kan börja där snart. Kommer kännas konstigt att jobba utan att få lön, det är jag inte van vid. Men vad gör man när det inte finns något annat alternativ!?

Någon som har några romantiska planer till helgen?

Det här skulle jag ha lagt ut igår, och det är fortfarande något jätte konstigt med min blogg, måste uppdatera efter varje sak jag gör. Irreterande!! Men jag lägger ut det nu istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0