Måndag 16 februari

Usch, jag har aldrig gillat måndagar.
Och idag är den värre än värst.
Tycker inte om att vara ensam,
är van att ha folk omkring mig.
Min näsa kliar, Jag mår illa,
Jätte trött, Hostar och
saknar min underbara karl!


Hur är det möjligt att sakna någon så mycket när man endast varit ifrån varann i 9 timmar?
Du gör mina dagar. Allt du säger och sättet du är får mig att känns mig som en prinsessa!
Jag älskar dig Andreas!


Måndagar är för mig ångest, jag tänker på alt jag borde göra som jag inte vill eller orkar.
Tvätta, städa, träna, gå ut och kolla runt i området.
Inte så jobbiga saker men ändå, sånt jag borde.
Och som jag mår nu orkar jag ingenting,
orkar knappt sitta i soffan.
Min näsa kliar!
hatar att nysa!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej på er!!



Känns det bättre idag gumman?

Hur mår ni? Saaaaaaaaknar er!!!

Många kramar på er båda två!!

2009-02-18 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0