Lördag sista februari.

Imorgon är det Mars, vi har redan varit här i två månader. Tiden går fort.
Nu sitter jag i Andreas garage och kollar på när han fixar sin bil, en cheva 56'a Bel Air.
Det luktar fyrverkerier och han skjuter svets-gnistor på mig hela tiden!

Imorse gick vi upp tidigt, halv 8, trodde vi ja! 08.35 kollar jag på klockan (utan att tänka på vad den egentligen stod på) och frågar Andreas; "lurade du mig imorse, när ställde du klockan?" Och han insisterade på att den stod på 07.30. Men eftersom jag var helt säker på att klockan nu var 07.35 så trodde jag att jag hade gått upp jätte tidigt. Så vi sätter oss i lugn och ro och ska äta frukost. Börjar med att kolla i tidningen vad det ska bli för väder och jag frågar igen; "vad ställde du klockan på, när gick jag upp?"
Han svarar, och visar mig, att den stod på 07.30. Men då ser ja, hans mobil är ju inte 07.40, utan 08,40. PANIK!!!! Jag ska vara på hundkurs om 20 minuter, vad har jag gjort i en hel timme? Så fel det kan bli! SÅ det var bara ställa in kylvarorna och skynda dit, jag hann i tid!

Hundkursen var ungefär samma som sist tyckte jag, vi tränade med hundarna. Men kursen är otroligt basic och till för dem som aldrig handskats med en hund. Men men.. lika bra att göra som dem säger!
Nu har jag bara del 4 kvar sen är jag klar. På tisdag ska jag dit som volontär hela dagen.

Vi ska förmodligen vara här ett litet tag till, inte så länge tror jag. Sen ska vi hem, vila lite och äta middag.
Sedan ska vi möta upp Travis och Sarah, så får vi se vad vi hittar på. Jag hoppas på utgång. Kylen är iaf fylld med god dricka så vi är förberedda om något skulle dyka upp! Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0