Helgen..

 
fredags var vi på bio och i lördags var vi i Andreas skola hela dagen..
(klicka på de små bilderna om du vill se dem större)



Andreas hjälpte sin lärare med att lacka en bil, så nu har jag lärt mig att maskering tar otroligt lång tid:





Sen var det dags att börja lacka, Andreas arbetar med en kille i skolan som kallas Stretch, han var också med och skulle hjälpa till, men gjorde bara första halvan.










Sen igår åkte vi och kollade hur resultatet blev, han är duktig min Andreas!





På lördags kvällen skulle vi åka och träffa Jesse och de andra, när vi kom dit berättade han att det var fest.
Så det blev nyktert för oss:







Beer-Pong: Lagen är uppdelade i två personer, spelet går ut på att pricka glasen med pingpong bollen. När du skjutit i ett glas får motståndarna dricka ölen som glaset innehåller!

Sen åkte vi och handlade så jag tog kort på alla-hjärtans-dag-hysterin!




Är det inte sjukt?

Sen på söndagen åkte vi till skolan som sagt på förmiddagen, men Andreas lärare kom aldrig (!) så vi åkte ner på stan istället, tog en promenad genom Capitol Park och åkte till gallerian, hittade dock inget, tyvärr.


State capitol


Apelsinträd




Bambuträd, blommor och kokbananträd - jag gillar deras vinter


I parken har de massor med statyer, bla dessa brandmän, och tre väggar med namn på de som omkommit i tjänsten!










Sen på kvällen klippte jag Andreas, gick faktiskt bra =)

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: jossan

blommor och sol!! jag vill också

2009-02-02 @ 21:32:09
Postat av: syster

det är så kul att läsa din blogg syrran. då känner man att man har koll på dig. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig sju så jag kan åka och träna. dags att bege sig snart. puss coh kraam

2009-02-03 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0