Fredagskväll

Vi ska fira Hjärtedagen hela helgen!

Är det inte riktigt skönt precis efter att man tränat! Visst, man är helt slut och orkar knappt stå upp men ändå, det känns som att kroppen mår bättre på nått sätt! Tror dock att jag börjar bli sjuk, orkade knappt nånting idag och är snorig och tung i huvet. Hoppas inte jag blivit smittad!



















Ikväll ska vi ut och äta på hardrock café, mestadels för att det ligger bredvid gallerian där bion ligger, men också för att dem har riktigt god mat! Andreas har aldrig ätit där heller, så det måste vi ändra på :)

Efter maten ska vi gå på bio, det blev skräckfilm. Jag valde film sist så idag fick Andreas välja. VI ska se Friday the 13th, passande, eller hur?

På nått sätt känns det lite läskigt att gå på skräckfilm i USA, vet inte varför men måste vara på grund av alla scream filmer etc där nån alltid dör inne i bion. Dags att ta dö på mina dumma fantasier!

Skönt med helg! Hur ser era planer för helgen ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0