Filmer blir ännu längre

Nu har jag kollat på filmen Troja sen halv åtta. Så mycket reklam att filmerna blir jobbiga att titta på. Man hinner aldrig komma in i filmen och börjar göra annat på reklamerna. Illa. Men snart är den i alla fall slut. 100 reklampauser senare.

Andreas sover, jag tror han har feber. Känns jätte varm min älskling, så vi får se om han kanske får stanna hemma imorgon. Eller om han kommer hem senare under dagen. Hur som helst så börjar han iaf bli sjuk! Hostar gör han också.

På onsdag ska jag på möte/kurs om att bli volontär arbetare på ett djurhem nere i stan. Kan bli kul, skönt att få något att göra några dagar i veckan.

Sov så gott, eller kanske ska säga ha en bra dag. Kram

Men innan jag går så bjuder jag på några bilder, enjoy ;)


Halloweenfest



Klänning: nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0