Fettisdagen

Jag är så otroligt sugen på en semla!
Brukar inte vara så överförtjust i dem annars men, självklart är jag det nu, När jag inte kan få dem,
Finns inte att köpa i detta land, här finns det bara donuts som det rinner fett om!
Vi tänkte tom försöka baka semlor, men kardemuman kostade 11$ så vi tyckte dem blev lite väl dyra. Plus att dem inte verkar ha alla ingredienser. Mandelmassa bode dem väl iaf ha?
Jaja, får ta två nästa år då? =/

Just nu ligger jag i soffan och har otroligt ont i huvudet och ögonen. Skulle verkligen behöva mina glasögonen, men dem är hemma i Sverige hos papi. Så ska försöka ta mig ut istället.
Problemet där är att jag vill inte gå ut själv. Hatar att vara ensam. Och när Andeas kommer hem har vi ca en halvtimme-timme tils solen går ner. Hmm..

Nej, nu ska jag ta mig i kragen som man säger och gå ut i solen!
Kanske mår bättre sen i alla fall! Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska äta semla nu ;)

2009-02-25 @ 19:28:36
Postat av: Anonym

ja, de är en liten del.. :) men känns som att det behövs lite pengar till det :P

2009-02-25 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0