Dubbel lycka

Jag har precis läst en artikel om att det kommer komma ännu en uppföljare till Twilight, Eclipse släpps 30 Juni 2010.
Jag visste sedan innan att uppföljaren New moon skulle släppas i November i år.  Så nu är min lycka stor. Jag blev helt förälskad i första filmen så nu har jag verkligen något att se fram emot i filmvärlden! Lycka!

Det finns fyra bäcker i serien, så jag borde kunna förvänta mig ännu en! Man kanske ska läsa böckerna? Eller vem vet, kanske förstör filmerna. Någon som läst och sett ettan?

Summit announces third 'Twilight'

'Eclipse' to be released June 30, 2010

Fresh off the success of "Twilight," Summit Entertainment has set "Eclipse" as the third pic in the vampire series, with a mid-summer release date of June 30, 2010.

"Twilight," which launched Nov. 21, has generated $189 million domestically and another $174 million overseas. Summit is expected to begin production shortly on "New Moon," the second film in the series, with a planned Nov. 20 opening.

By DAVE MCNARY
-Variety


En sak är iaf säker - Jag kommer att följa kärlekshistorien.



 


Kommentarer
Postat av: Ella

Om man läst böckerna så inser man tyvärr hur dålig filmen är :P

2009-02-23 @ 16:02:16
Postat av: Anna

läs böckerna! på engelska! :) jag har läst twilight och det var efter jag sett filmen. den är guld! håller på med tvåan. du måste läsa dem! böckerna är ju alltid bättre än filmerna :)

2009-02-23 @ 19:47:48
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/
Postat av: Erica

Ah vi har fixat alla rum förutom ett. Nja, nu har vi ju ett nytt projekt! :D Kul ju :D

2009-02-23 @ 21:06:08
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0