Baddräkt

Jag har alltid tyckt att baddräkter är jäkligt snyggt! Men man får ju inte den bästa brännan. Men någon av dem här ska jag nog ha i sommar, frågan är vilken. Vad tycker ni?

Dessa fina kommer från Gojane.com:




Dem vita är väldigt fin, men känns som man lika gärna kan ha bikini.
Jag gillar nog mest de två längst ner eller den zebrarandiga.

Dem här är från HM:





jag älskar den svarta!

Medan jag kollade på fina baddräkter hittade jag även dessa fina bikinis:





Vill ha bägge.
Det tråkiga är att man inte kan beställa från HM härifrån, och affärerna har inte samma utbud som hemma i Sverige!

Så vad tycker ni, vilka ska jag köpa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

leoparden va jävligt sexig..:)

2009-02-15 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0