23.08

Nu har vi precis sett klart på filmen Bangkok Dangerous, väldigt bra faktiskt. Rekommenderar.
Andreas somnade dock, trött efter en hård vecka!

Köpte en cykel idag, vi har letat efter en begagnad men dem vi hittat har varit så dyra. Så vi åkte till Walmart som har allt. Hittade en för endast 69 dollar. Så den fick det bli, en lila ;) visar en bild imorgon.

Idag lagade jag spenat och ost fylld tortellini med kycklingfilé, riktigt, riktigt gott blev det!

Nej nu ska jag kolla på några avsnitt av entourage sen sova, imorgon ska jag upp och gå på hundkurs fyra tmmar. Undra vad jag ska lära mig? Återstår att se, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, weeey ;D Kimpan är nog avundsjuk då, han har ju bara sin tröja!

2009-02-22 @ 13:39:18
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0