23:06

Andreas har feber, fryser hela tiden och orkar knappt äta. Känner igen hur han mår, precis så sjuk var jag för nån månad sen. Så jag förstår verkligen hur han mår. Han har sovit nästan hela dagen och det gör ingetting älskling, vill att du blir frisk!

Men iaf....
nyss hände en rolig sak, jag la mig i sängen och skulle kolla på en film, han vaknade till så jag frågade om det var för högt, svaret blev inte riktigt det jag förväntade mig:
Andreas - nej lägg i det
Jag -Hahaha, va?
Andreas - ja jag trodde du tvättade.
Jag - Hahaha vad sa du?
Andreas - Ja jag trodde du skrapade bort sårskorpor.

Hahahahaha, jag undrar vad som rör sig i herr Nilssons hjärna just nu, inget som helst sammanhang hade det heller.
Du är allt bra söt du. Haha

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0