23:05

Idag har vi varit och handlat och sen lagade vi pasta med köttfärssås. Det är den maträtten jag gillar minst men Andreas älskar det så, vad gör man inte? =)

Kvällarna går så otroligt fort här, vad man än gör så känns det alltid som att klockan är 8 första gången man kollar på den efter att Andreas kommit hem. (vilket är vid 4) Vi har även tvättat, så nu luktar lakanen lavendel! Mysigt!

Efter maten kollade vi på American History X, riktigt bra. Men för en halvtimme sedan såg jag att Andreas höll på att somna, så jag stängde av och sa att vi kollar klart en annan dag!


Glömde berätta en sak som hände när vi åkte hem igår. Det finns otroligt mycket hemlösa här och jag en igår som gick på trottoaren. Så kommer en polisbil körandes och mannen pekar fingret åt bilen när den passerar honom. Polisen TVÄRNITAR och mannen går dit. Mer hann vi inte se eftersom vi stod vid ett trafiklyse. Men det såg otroligt kul ut när polisen verkligen stannade på en gång!
Än så länge har vi bara träffat på trevliga poliser, men dem säger att de är som i filmerna. Otrevliga och planterar bevis om det så behövs!

Ja ni där hemma, USA är ett konstigt land med konstiga vanor. Ska försöka skriva ner dem och sen skriva en sammanfattning här. Jag tänker nämligen alltid att jag ska skriva här i bloggen vad desa människor gör, men glömmer alltid bort!

Känns som att det här var ett väldigt meningsfullt inlägg! =)

Jag säger nog godnatt nu.
Vad har/ska ni gjort/göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0