Hela helgen i kort:

Vilken rolig dag vi har haft! Nu har vi precis kommit hem och är helt slut båda två.
Har åkt några riktigt härliga berg-och dalbanor och andrea åkturer!
Vi har kollat på massor av djur; giraffer, valrossar, delfiner, pumor, geparder, lejon, apor, hajar, alligatorer och elefanter. Ja, jag har nog glömt några, men massvis med djur har vi sett!
Sen tittade vi även kort på en tigershow och på en show med späckhuggare!
Vilka häftiga djur! Riktigt roligt att se.

Min kamera är som sagt trasig och vi tog inte med den gamla. Så jag har tyvärr inga bilder, men får jag några av Sarah så ska jag självklart visa dem!

I Fredags åt vi en god middag här hemma, kycklingfileér med sparris&ost ravoli och sparris till. Gott gott!



Sedan gav vi varandra varsin påskkorg, det är så man gör här!
Andreas trodde nämligen att det var i fredags man skulle ge varandra, så han kom hem, väldigt lycklig och gav mig den gula. Sötis!



Efter middagen åkte vi hem till Sarah och Travis..



Drack lite, pratade mycket och spelade spel, bla Yatzy..


Behöver jag berätta att jag vann en av två gånger? =D

Vi sov även över där och i lördags åkte vi alla fyra till "pick-n-pull", alltså en bilskrot med självplock.
Där hade dem easter "egg" hunting. Alltså skulle man hitta bildelarna som var märkta med en orange färgklick. Sarah och jag hittade 3, så underhöll vi oss medan våra män grävde bland skrotet =)

Och idag vet ni ju vad vi har gjort, en underbar helg med kära vänner!

Vad har ni där hemma haft för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0