Utanför hör man brandbilens syrener som vanligt!

Usch vad uttråkad jag är! Men samtidigt har ingen lust att göra någonting!
Jag vill att mina vänner ska vara här, sola, bada, ligga i en park och snacka skit hela dagen, åka vattenskidor eller varför inte sitta på ett café och fika? KOM HIT NU!

Jag längtar så mycket tills 8:e juni! Min syster Malin kommer hit då och efter det är det inte så många ensamna dagar kvar! Jag är jätte trött även fast jag sovit över 9 timmar. Jag brukar vara pigg när jag väl gått upp ur sängen! Vad är det med mig? Hoppas mina fötter läker snart så jag kan börja med morgonpromenaderna igen! Kände mig mycket bättre och piggare då!

Så vad händer idag då? Inte mycket! Jag ska tvätta och det är allt jag har inplanerat.
Min älskling kommer hem senare än vanligt för han ska åka med Travis och lämna in bildelar på... blästring kanske det hette? Haha, jag och bilsnack! Ingen aning om nånting!



Ha en bra onsdagskväll!
Imorgon är det Valborg, något som har några roliga planer?

Kommentarer
Postat av: Caroline

flytt flytt..

du då pinglan? :)

2009-04-29 @ 19:50:45
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0