Sorry!

Andreas kom hem med glada besked.
Sarah och travis hade bjudit över oss på middag.
Så upp ur solstolen, duscha och fixa sig lite sen iväg.
Amerikansk mat är inte så gott, konstig bratwurst, men mycket trevligt sällskap blev det i alla fall.
Sarah och jag pratade om att spela tennis nångång inom snar framtid, vore roligt!
Sen spelade vi även lite sällskaps spel, Sorry! hette det..
Nu ligger vi hemma i sängen, trötta!
Jag ska bara läsa lite ur min bok och äta lite favoritchoklad, lindt Chili!
bild lånad av google


Och förresten, jag och Andreas tog vårat första pooldopp idag!
Snabbt avklarat dock; hoppa i, panik och sedan flög vi upp!


Kommentarer
Postat av: Brittmari

Låter inte så gott med chili men... Längtar efter er! //Svärmor

2009-04-06 @ 14:12:10
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0