Söndag

Söndag igen.. väldigt ensam här hemma.
Andreas är på swapmeet. Men jag har iaf fått prata lite med Sofia och Mickis idag.
Så lite bättre känns det, syster kommer den 6:e juni. Eller hit kommer hon väl den 7:e antar jag.
Just nu saknar jag allt där hemma så mycket att jag tror jag börjar få magsår.
Ska gå ut i sommarvädret och lägga mig och steka till Andreas kommer hem.
Då tänkte vi göra lunch med amerikanska pannkakor, men det verkar bli för sent.
Tar med min bok och släpper mina ledsna tankar för en stund..
Men ni ska veta att ni är otroligt saknade...


Vi träffade Elvis i hollywood.. väldigt brun är han måste jag säga!
vill ni se fler bilder från universal studios och walk of fame etc?
Kommentera då på dag 2 och 3!

Kommentarer
Postat av: Brittmari

Hej gumman! Ja, han var brun! Kul att träffa honom!

/Kram Svärmor

2009-04-06 @ 14:09:14
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är hemskt saknad här hemma också ska du veta!

2009-04-07 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0