Skärtorsdagen

Kvart i tio kommer Jamie och hämtar upp mig. Det ska regna idag och eftersom man är ute hela tiden med hundarna så kan jag ju försöka hålla mig torr så länge det går, eller hur?
Jag snoosade faktiskt bara i 15 minuter idag, om ens det?!?
I vanliga fall brukar jag snoosa i 2 timmar för att sedan råka stänga av den=panik när jag vaknar.
Tur att jag inte har något jobb eller liknande :)

Mamma åker till mormor idag för att sedan åka tillsammans till Arvika och Gammel-mormor imorgon.
Önskar att jag var hemma och kunde följa med!!

Glad påsk på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin

har de inte sagt att syrran din ska med också? Hoppaas du har det bra. Du hade fått ett jättejättestort ägg om du va hemma. puss

2009-04-09 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0