Promenad i värmen

Det blåser lite kallt idag med, men inte alls som igår.
Så fort det inte blåser så värmer solen som bara den!
Jag har precis kommit in efter en promenad, älskar när alla blommor och träd slagit ut, det är verkligen skönt att vara ute då! Snart kommer det nog vara tropisk värme här! i helgen ska det bli 80 fahrenheit, alltså ca 25 grader, hääärligt :)







Här finns det andra fjärilar än hemma också, mkt större. Haha, allt är visst större i USA!
Och den promenaden jag tog idag älskar jag att gå, så otroligt fina hus! Vill ha ett!
Sen såg jag även ödlor, usch. Hur ska jag klara alla småkrypen här? Jag som tycker att spindlar i samma storlek som bananflugor är äckliga! USCH!

Kommentarer
Postat av: Brittmari

Ser fint ut. Här hemma är det kallare, minusgrader på nätterna. Kram /Svärmor

2009-04-16 @ 09:17:30
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0