Pinnen borde också smaka glass!

Just nu sitter jag och äter en isglass, svalkande och gott i denna värme. Tyvärr börjar jag komma till den delen då man måste bita på pinnen för att kunna äta glassen. Och då slänger jag den, pinnsmak är det värsta jag vet. Skulle nog ärligt kunna kräkas av det, så äckligt är det! Förstör ju hela glassen.

Jag cyklade bort till närmsta skoaffären, där jag köpte mina förra träningsskor. Hittade likadana och massa andra, men dem jag redan har är helt klart bäst! Så när Andreas kommer hem ska vi åka dit och handla dem!

Ikväll blir det antingen grillfest med härliga vänner eller myskväll med min älskling. Blir det ingen grillfest så åker vi till gallerian i Roseville och går runt och kollar, äter middag och kollar på bio. Så denna fredagskväll blir grym hur det än blir =)

Tänkte visa min frisyr då jag för en gångs skull orkat göra något med mitt hår. (ser ni vad det har växt, haha, YES).
Jag har alltså gjort inbakat fläta på båda sidorna, som möts och gör en inbakad i bak! Håret sitter där det ska och inte ivägen, sköööönt!



Och här får ni en dagens i annorlunda stil (lat-stil även kallad) ;)


svart t-shirt och slitna jeans. Märkte dock att det var alldeles för varmt ute för jeans, får byta innan Andreas kommer.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och bara ta det lugnt! Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0