Panicroom

Usch. Fy. Blä.
Så varmt det ääär!
Jag vet att man inte ska klaga när värmen och sommaren har kommit, men det här är fasiken outhärdligt.
Vi har ac:n och takfläkten på - ändå är det över 30 grader här inne!!
Skönt med värme, eller?

När jag låg ute vid poolen idag så gick det inte att bada, så efter 2½ timme var jag tvungen att gå därifrån.. alldeles FÖR varmt. Men imorgon ska det bli liiite svalare och i helgen regn! Så kanske ska njuta så länge man kan?!?

Vi kollade precis på filmen låt den rätte komma in. En svensk vampyrfilm. Faktiskt ännu sämre än det låter. Haha, Sverige kan bara göra komedier och kriminalfilmer enligt mig. Men den här var på amerikanska biograferna när jag flyttade hit så var tungen att kolla.Vi såg bara halva idag och ska se resten imorgon!  Men ingen jag rekommenderar!


Nu ska jag kolla på One tree Hill och Andreas plugga.
Så vi säger godnatt här borta i USA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snuttan! Blir alldeles rörd! snyft

Saknar dig med GRYMT mycket! =(

Tänker på dig!!!!

2009-04-22 @ 08:07:37
URL: http://sofiachris.blogg.se/
Postat av: Brittmari

Dricka Smirnoff när man pluggar - vilka vanor ni fått! Ha ha /Kram Mamsen

2009-04-22 @ 15:50:50
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0