Ojojoj så härligt väder vi har!

Nu är det desperete housewives på tv här!  Hatar deras pauser dem har mitt i säsongerna, men nu är det fem avsnitt till, sen säsongsavslutning! Hmm..

Både igår och idag har varit otroligt varma, vi har åkt med taket nerfällt på caben efter nio på kvällen.
Idag hade jag klänning och var inte ens i närheten av att frysa! Nu är ni allt lite avis där hemma va? ;) haha
Det känns verkligen att vi är utomlands och det är redan varmare än den varmaste sommardagen i Sverige.
Helt undebrart! 2 månader till får vi njuta av det här, sen en svensk sommar.. kan det bli bättre?

Dagen har spenderats hemma hos Travis och Sarah, Sarah och jag har spelat tennis och hängt vid poolen.
Andreas och Travis "lekte med bilarna" som vi kallar det..
Sen åt vi pizza, riktigt gott var det, och såg på filmen my best friends girl. Riktigt rolig film faktiskt.
Efter det åkte vi till Andreas garage några timmar.. Andreas ska sova nu och jag ska göra detsamma om nån timme!

Nu ska jag återgå till desperete...
Imorgon ska det bli ännu varmare, så det blir poolen för min del.
Och just det, jag körde caben igår. Riktigt rolig att köra, och att köra överhuvudtaget igen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avis jag blir gumman! =) Jag vill också ha värme NU!

2009-04-20 @ 11:23:16
URL: http://sofiachris.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan!

Jag har läst din blogg ett tag! Ni verkar ha det så härligt där borta!:)

Jag har en fråga!

Hur länge har du tillstånd att vara i USA i sträck?

Jag har hört att det är 3 månader, och att man sen måste få nytt visum!?Skulle vara jättesnällt om du kunde svara på det:) jag har planer att flytta dit i Sept! :)

Kram Amanda

2009-04-20 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0