Moln av gräs?

Nu har vi kommit hem från garaget, han är duktig min Andreas!
Om en vecka ska den på ramen igen och snart får han jobba på den i skolan!
Det är bra det, tycker inte om att se han stressad!

Vi kom dock hem till tropikerna! SÅ otroligt äckligt varmt här inne så nu är ac:n på för fullt och det börjar svala direkt. Skönt. Hur omöjligt är det inte att sova i ett klibbigt varmt rum?

Det är en sak som aldrig sluta förvåna mig är molnen av marijuana som kommer då och då när man kör förbi husen här. Eftersom jag inte är van vid att känna det hemma så förvånar det mig. Andreas verkar ha vant sig. Det är liksom lika vanligt som att röka här, väldigt många gör det. Själv såg jag det för första gången för ca en månad sen. Men men, det är jag det! Jag blir bara förvånad över att man kan känna en sån stark lukt av det, även fast det faktiskt är olagligt? Hmm.. inte som hemma inte!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha va sjukt att dom åker omkring "öppet" och röker sådär, snacka om skillnad! :D Men det ser man ju på amerikanska filmer också ju. Aldrig i svenska.



haha ja! Hon lipar ganska ofta nu, vet inte vad hon håller på med faktiskt :P

2009-04-21 @ 13:24:35
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0