Känns inte som fredag..

Min favorit dag coh det känns inte ens.
Blir så när man har varit borta på semester tom onsdagen. Plus att Andreas går i skolan imorgon också så det är inte en sån där härlig vi-har-en-en-helg-framför-oss-fredag!

Min hemlängtan har aldrig varit såhär stor. Har inte ens lust att gå ut i det underbara vädret. Hur illa är inte det?
Det blev bara så ensamt att komma hem efter att ha bott i en familj i nästan en vecka och varit runt massvis med människor hela tiden. Ensam hela dagarna är inte det bästa för mig. Sen betyder även fredagar att mina vänner aldrig är på msn eller skype. Så ensamt blir det. Ska försöka ta mig ut på en långpromenad för att rensa tankarna.

Jag saknar bara er där hemma så fruktansvärt mycket!!



Och förresten, vad hände med kommentarerna?
Jag tänker inte lägga ut dag 4-6 först ni har kommenterat lite på 2 & 3!!

Även om det nu betyder att jag inte kommer lägga ut dem överhuvudtaget.. Fine by me!
Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Maria Åkerblom

förstår att du längtar hem ibland.... kan bli ensamt...

vi saknar dig,, men ses ju snart

Kram vännen

2009-04-03 @ 22:33:37
Postat av: pappa

mera bilder av L. A. och och övriga världen !

2009-04-05 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0