Jag måste ha världens sämsta kvalité på mina fötter!

Idag skiner solen (som vanligt kanske man kan börja säga)..
Jag vill att Andreas ska vara hemma! Saknar han huuuur mycket som helst idag!
Inte åkte jag till djurhemmet som jag hade tänkt heller.. Kände helt enkelt inte för det.  Börjar nog lessna lite på att vara där, tycker inte om saker som är enformiga. Blir så tråkigt då!
Och inte kan jag gå på morgonpromenad som jag har tänkt ska bli en vana!
Och inte träna heller. Tån har läkt men istället har jag en JÄTTESTOR blåsa på hälen!
Skit skit skit! Så blir ännu en lugn dag, ska gå ut och gå lite i flip-floppsen tror jag! Men sånna brukar också ge sår av långa promenader. Jag behöver ett par nya träningsskor!

Hur blir man av med blåsor snabbt? Ska jag sticka hål på den? Usch..

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, det går förbaskat fort! :D Hon har blivit riktigt stor.



Jag brukar alltid ha sönder mina blåsor.. vet dock inte om det är bättre precis :P

2009-04-22 @ 21:12:29
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska aldrig ta hål på blåsor då de är ett skydd över såret. ka bli infektioner.

2009-04-23 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0