Hemlös om 2 månader?

Imorgon går min vän Sofias flyttlass! Hon flyttar tillbaka till Norrtan efter en tid inne i Stockholm. Ska bli så sköönt att ha henne nära igen. Men det fick mig att fundera. När vi åker hem om ca 2 månader så är vi hemlösa. Vi kommer flytta runt mellan Andreas mamma ute på yxlan och min pappa i Brottby! Våran säng står i Brottby men ute på ön får vi iaf en egen gäststuga. Hmm.. kommer kännas konstigt att inte ha något eget direkt igen. Och jag längtar så sjukt mycket tills jag får flytta alla kartonger och möbler som står i källaren hos pappa. Ska bli så kul att packa upp och inreda igen.
MEN, frågan är, hur länge det dröjer tills det blir aktuellt?
Usch, hemska tanke..

Klockan är 23:50 och alltså alldeles för mycket för mig.
Men jag är inte trött. Borde vara, var trött för två timmar sen, men nu, inte alls!
Så det är väl bara att lägga sig och försöka igen! Sen är det fredag!

Kommentarer
Postat av: systeryster

ja, fan va kul det ska bli när jag kommer! få hålla om dig!!!

2009-04-24 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0