Härliga Fredag

Små saker gör mig glad, det här konstverket låg på köksbänken när jag gick upp idag, gulle!



Nu blir det frukost; färska jordgubbar och vattenmelon. Yoghurtar och persiko&mango te!
Ni ska se vilka konstiga smaker dem här på yoghurtarna här. T.ex. cheesecake, har visserligen inte smakat men kan tycka att yoghurt är yoghurt och bakverk är bakverk?



Pratade med Sofia nyss och tyvärr blir det ingen Hultsfred för min del. Bye bye Kings of Leon of Cindy Lauper med "girls just wanna have fun"! Det tråkiga är att jag är inte förvånad, men väldigt ledsen!

Idag ska jag åka och köpa nya träningsskor, det är planerna jag har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men de är väl inget bestämt?

2009-04-25 @ 01:41:46
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0