Grönt paket

Nu har jag precis kommit in från en timmes stekande vid poolen. Det är väldigt varmt här idag men blåser hur mycket som helst! Tror det börjar bli storm! Så jag gick förbi postfacket istället och titta vad jag hittade där!
Ett paket från min kära mor!
Innehöll bl.a getingmedicin. Jag tog självklart inte tiden till att fixa ny medicin innan jag flyttade hit. Men när jag fick höra att dem har hur många getingar som helst under sommaren (och STORA) så skrev jag till mamma och bad henne skicka.

Det är alltid lika roligt att öppna postfacket och se att men har fått något från Sverige.
Tack mami! Nu är jag iaf lite säkrare ;)
Och det andra du skickade med såg jätte bra ut, supernöjd =) Nu ska jag bara lyckas välja en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0