Bring it on

Just nu sitter jag och kollar på bring it on-all or nothing.
Eller tittar och tittar, den är på i bakgrunden och datorn är i knät.

Jag saknar min Andreas så otroligt mycket, hur löjlig får man bli...
Idag blir det pannkakor eller pasta med baconsås, älskling får välja när han kommer hem,
Tvätten behövs göras igen. Usch, tvätt och disk är väl tråkigt?
Och disken tar ju aldrig slut...

Min Käre far ringde idag, då blev jag lycklig.
För att sedan bli ledsen när vi la på såklart!
Vill vara hemma och äta påskmiddag med min familj!

Jag och pappa nyår 2008/2009

Kommentarer
Postat av: syrran

vilken fin bild på er syster. det är alltid kul att läsa bin blogg. puss och kram

2009-04-13 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0