Äntligen fredag

Men idag känns det ju faktiskt som torsdag, eftersom Andreas går i skolan imorgon också!
Ikväll ska vi åka runt och fixa lite. Sen förmodligen åka till garaget några timmar.
Jag ska städa våran cab och göra den fin! =)
Men innan dess ska jag planera lite festival med Sofia, Diana och Carro för att sedan gå och lägga mig vid poolen igen.
Tyvärr kan jag inte träna, tån måste läka först. Och idag gör den inte ont längre så snart är den nog bra igen :)

I helgen ska det bli underbart väder! 25 grader imorgon och 27 på söndag.
Och på måndag blir det ännu varmare.. 30 grader, härligt härligt!
Jag älskar sommaren! Tur att jag får extra lång sommar iår!


Såhär spenderade jag eftermiddagen igår! Sen tog vi en tur med bilen..


Såhär ser Sacramento ut på håll..
Det är riktigt skönt att åka cab, blåser inte speciellt mycket här och solen värmer ordentligt! Imorgon ska jag ta bilen själv (för första gången här) till Sarah och spela tennis, förmodligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0