28 APRIL - NI VET VÄL VAD DET INNEBÄR?

Ojojojoj, paniken börjar nästan komma. Om exakt två månader är vi hemma. Hemma, alltså är det en dag mindre än 2 månader kvar här! Jag längtar väldigt mycket efter att få träffa er alla där hemma, men samtidigt så ju det här vårat hem nu =/

Det är här vi har en lägenhet, bil, vissa av oss har skola/jobb! Och sen kommer det självklart vara otroligt tråkigt att lämna alla nya vänner =/ Ja, paniken börjar komma. Det är fortfarande en del vi vill hinna med..

*San Francisco minst en gång till - Alcatraz
*Santa Cruz
*Redwood
*Och en massa småsaker som tar minst en dag


Så många resor var det inte som jag trodde, måste ha glömt nån! Ja, kanske kan hinna allt ändå =/ Nästa helg åker vi iaf upp till Redwood forest!


Snart är vi hemma igen!

Sen har jag glömt att berätta en rolig sak som hände igår! Andreas blev erbjuden ett jobb på en stor och känd firma här. Kommer inte ihåg namnet men ryktet sprider sig fort att Andreas är så duktig som han är. Mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan älskar den bilden.. sparar den och har den i min dator så är jag är ledsen kollar jag på den och jag kommar skina som en soool resten av den dagen.. blir glad av den bilden och av dig :D jaa snart är ni hemma.. men ni kanske blir kvar om andreas får jobb :) pussss

2009-04-28 @ 20:50:10
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0