23:45

Idag har varit en händelselös dag.
Efter att ha bott hos en familj i 6 dagar så saknar jag min något oerhört.
Skulle vilja ta en tripp till Sverige men.. 3 månader kvar.
När Andreas kom hem åkte vi till Costco och handlade, så nu har vi något att äta igen :)
Älskar att kolla in i en fylld frys och kyl!
Jag längtar tillbaka till LA, väääldigt mycket!!
Allt var så underbart, vädret, människorna, ja ALLT!

Inne på Costco kollade vi även på en ny kamera. Nu har vi ingen så känns inte så roligt, men vi kan inte bestämma om för om vi har råd eller inte. Egentligen verkligen inte antar jag! Så vi får se hur det blir med den saken.
Vi har ju ifs Andreas gamling kvar, får nöja mig med den så länge!

Nu ska jag titta på Grey's...
Godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0