20:45



Vi kom hem halv 8 och för att Andreas skulle få plugga lite ifred så gick jag och tränade!
Nu är jag alldeles svettig så ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa tills jag somnar.

Just det, vi köpte även min sista bok av Twilight-serien idag.
haha, kan fortfarande inte förstå att JAG har lyckats läsa 3 böcker á minst 500 sidor styck, på mindre än en månad.
Kan även lägga till att dessa 3 böcker är på engelska. Och att mina glasögon är i Sverige! =D

Sen köpte vi även ett tennisracket och bollar. Jag och Sarah ska börja spela lite tennis på lördagar med några vänner till henne. Mest på skoj, eftersom ingen av oss kan några regler!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0