10:57

Nu har jag precis kommit in från en morgonpromenad..
Jäklar så varmt det är redan! UNDERBART!
Jag älskar att börja dagen med en härlig rask promenad! Man vaknar och blir verkligen gladare av solen, alla kvittrande fåglar och alla underbara dofter som våren och sommaren kommer med!
Det ska bli svalare mot slutet av veckan men det gör faktiskt inte så mycket.
Rätt jobbigt ändå när det är varmt överallt och man måste ha ac:n på..
Men men, jag njuuuter =)

Jag äter flingor till frukost just nu, sen ska jag ut och ligga vid poolen.
Man orkar inte så mycket mer i denna värme! Plus att jag vill läsa sista boken i twilight-serien.
Har läst 250 sidor och det är så spännande =) haha!



Amanda; Du får åka till USA tre månader utan visum. Jag har varit på ambassaden i sthlm och fått ett turistvisum för ett halvår. Men det är väldigt strikt, turistvisum betyder verkligen semester. Du får varken jobba eller studera. Så ska du flytta hit så bör du söka om jobbvisum, men då brukar man behöva en arbetsgivare från USA som vill ha specifikt dig. Så kan vara enklare att söka nån liten kurs och sen få studievisum genom det. Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket för ett bra svar :)

2009-04-20 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0